مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-09ورزشي

بی توجهی ورزش و جوانان همدان به هیئت نابینایان


ورزشکار روشندل همدانی از بی توجهی اداره ورزش و جوانان همدان به هیئت نابینایان ابراز گله مندی کرد و گفت: وضعیت انتخاب رییس این هیئت ورزشی مشخص نیست.

- حمید اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: متاسفانه هیئت نابینایان 8 ماه است بلاتکلیف مانده و 12 اردیبهشت ماه زمان خانم سمیه سهیلی؛ رییس هیئت قبلی نیز تمام شده است و پنجم شهریور ماه هم ثبت نام کاندیداها شروع شد و 2 نفر ثبت نام کردند و 3 ماه هم از این تاریخ گذشته است، اما متاسفانه اداره هنوز تکلیف ما را مشخص نکرده که متوجه زمان ثبت نام بازی های آسیایی شویم.

وی افزود: کمتر از 10 ماه دیگر مسابقات بازی های آسیایی برگزار می شود و اداره ورزش و جوانان در خواب زمستانی است و انگار در جریان مسابقات آسیایی نیست، اگر بودند این کار را با ورزش استان نمی کردند.

ورزشکار روشندل مدال آور همدانی با اشاره به اهمیت مسابقات بازی های آسیایی ، گفت: ارزش مدال بازی های آسیایی از جهانی نیز بالاتر است، چون مسابقاتی است که هر 4 سال یکبار برگزار می شود و بعد از المپیک، مسابقات بازی های آسیایی است که ارزش مدالی بسیاری دارد، چراکه همه کشورها با همه قوا در آن حاضر می شوند.

پایگاه قهرمانی در همدان اجاره ای است قهرمان دوی 1500 متر بازی های پاراآسیایی جاکارتا با تاکید بر کمبود امکانات برای ورزشکاران در استان، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی ورزش و جوانان همدان به هیئت نابینایان

بی توجهی ورزش و جوانان همدان به هیئت نابینایان