مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-09اجتماعي

جمعیت استان بوشهر به یک میلیون و 197 هزار نفر رسید/ کاهش مرگ ومیر


مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از کاهش مرگ و میرها در استان خبر داد و گفت: جمعیت استان بوشهر به یک میلیون و 197 هزار و 293 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکندر پاسالار صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسامی مذهبی همواره در بین مردم استان بوشهر دارای علاقمندان فراوانی بوده و این اسامی بیشترین استفاده را داشته است.

وی با اشاره به اینکه حسین، محمد، علی، امیرحسین، امیرعلی، رضا و آراد بیشترین نام های انتخابی پسران در سال جاری بوده است افزود: فاطمه، زهرا، زینب، رستا، فاطمه زهرا، حلما و رقیه نیز بیشترین فراوانی را در بین نوزدان دختر داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اینکه جمعیت استان بوشهر به یک میلیون و 197 هزار و 293 نفر رسیده است، اضافه کرد: تا پایان سال جاری جمعیت استان بوشهر به یک میلیون و 200 هزار نفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: 53 درصد جمعیت استان بوشهر در شهرها و 47 درصد در روستای استان سکونت دارند.

پاسالار روند کاهشی میزان تولد در استان بوشهر طی سال جاری روند کندتری گرفته است ادامه داد: آمار ولادت ها در استان بوشهر منفی 6.

9 است که امیدواریم به زودی ترمیم شود.

کاهش 34 درصدی مرگ و میرها وی از کاهش 34 درصدی مرگ و میرها در استان بوشهر طی نیمه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا باعث کاهش میزان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت استان بوشهر به یک میلیون و 197 هزار نفر رسید/ کاهش مرگ ومیر

جمعیت استان بوشهر به یک میلیون و 197 هزار نفر رسید/ کاهش مرگ ومیر