مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-09حوادث

68 درصد سرقت های خراسان جنوبی کشف شد


طی هفت ماهه سال جاری حدود 68 درصد از سرقت های خراسان جنوبی کشف شده است.

- سرهنگ کاظم صادقی در گفت و گو با مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری میزان سرقت های خرد در استان رشد داشته است، بیان کرد: همچنین طی هفت ماهه سال 1401 حدود 68 درصد از سرقت های خراسان جنوبی کشف شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و خودرو، باند سارقین این سرقت ها شناسایی شد، گفت: در این راستا سه متهم دستگیر و 10 موتور سیکلت و خودرو کشف شد.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده اصالت سرقت ها شناسایی و به مالباخته ها برگشت داده شد، افزود: پلیس با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی کامل و استفاده از تجهیزات پیشرفته برای مقابله با سارقین و دیگر مجرمین پیگیرهای لازم را انجام می دهد.

رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم همواره در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشند و در جهت حفظ وسایل نقلیه، محل کسب و کار، منزل و احشام و اموال اقدامات پیشگیرانه از جمله گماردن نگهبان را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین از درب و پنجره و قفل مناسب استفاده کرده و در صورتی که به هر دلیل افرادی تحت عنوان مأمور به درب منازل مراجعه کرده، حتماً نسبت به شناسایی آنها قبل از گشودن درب اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 درصد سرقت های خراسان جنوبی کشف شد

68 درصد سرقت های خراسان جنوبی کشف شد