مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-09اقتصادي

کشت گیاهان دارویی در 700 هکتار از اراضی منابع طبیعی کرمانشاه


رییس اداره بهره برداری منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه از کشت گیاهان دارویی در 700 هکتار از اراضی منابع طبیعی کرمانشاه خبر داد.

- وحید عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سهمیه استان کرمانشاه در کشت گیاهان دارویی، اظهار کرد: کشت گیاهان دارویی کم آب بر در حوزه منابع طبیعی استان کرمانشاه حدود 700 هکتار مشخص شده است.

وی با ابراز امیدواری از میزان اراضی مشخص شده برای کشت گیاهان دارویی کم آب بر در سال جاری، افزود: سال گذشته میزان 570 هکتار از اراضی منابع طبیعی زیر کشت گیاهان دارویی رفته که امسال شاهد افزایش 130 هکتاری آن هستیم.

رییس اداره بهره برداری منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و افزایش میزان اراضی مشخص شده برای کشت گیاهان دارویی با مشارکت بهره برداران می توان به محقق شدن هدف گذاری ها امیدوار بود.

عزیزی با تاکید بر اینکه کشت گیاهان دارویی در تمام شهرستان های استان کرمانشاه قابل اجرایی شدن است، خاطرنشان کرد: همچنین کشت گونه های کم آب پس از نخستین بارش های پاییزه در شهرستان ها ممکن بوده و بعد از شروع بارندگی ها در بازه زمانیکه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کشت گیاهان دارویی در اراضی مشخص شده در هر شهرستان از استان کرمانشاه قابل اجراست و اجرای این طرح بر تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گیاهان دارویی در 700 هکتار از اراضی منابع طبیعی کرمانشاه

کشت گیاهان دارویی در 700 هکتار از اراضی منابع طبیعی کرمانشاه