مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-09فرهنگي

«شاهنجرین» به عنوان روستای دوستدار کتاب انتخاب شد


مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: روستای «شاهنجرین» به عنوان روستای دوستدار کتاب در ادوار گذشته انتخاب شد.

- همدان- مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: روستای شاهنجرین به عنوان روستای دوستدار کتاب در ادوار گذشته انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب در روستای شاهنجرین شهرستان درگزین شامگاه سه شنبه با حضور اسماعیل جانعلی پور، مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب برگزار شد.

مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیین اختتامیه این جشنواره را در جمع مردم برگزار کردیم تا مردم اشراف کامل بر همه موضوعات مربوط به رویداد جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب داشته داشتند.

از این پس حمایت و رفت و آمد ما به روستا شروع خواهد شد و در برگزاری فعالیت ها و برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی در کنار مردم و مسئولان روستا، شهرستان و استان خواهیم بود.

اسماعیل جانعلی پور افزود: امسال روستای شاهنجرین به عنوان روستای برگزیده دوستدار کتاب در ادوار گذشته انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاهنجرین» به عنوان روستای دوستدار کتاب انتخاب شد

«شاهنجرین» به عنوان روستای دوستدار کتاب انتخاب شد