مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-09سياسي

بررسی بودجه در گرو تصویب برنامه هفتم است


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار آصفری نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق قانون آیین نامه داخلی تا برنامه پنجساله هفتم تصویب نشود، بودجه در دستور کار قرار نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در نشست علنی امروز (چهارشنبه 18 آبان) در پاسخ به اخطار محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نمایندگان را مطلع می کنم که در جلسه سران موضوع ارائه برنامه هفتم مطرح شد و آقای رییس جمهور در جریان این موضوع هستند و طبق قانون آیین نامه داخلی، تا برنامه پنجساله هفتم تصویب نشود، بودجه در دستور کار قرار نمی گیرد و دولت بر اساس قانون آیین نامه داخلی اقدام می کند و ان شاء الله بر این اساس پیش می رویم.

پیش از این، محمدحسن آصفری در اخطار قانون اساسی گفت: طی چند روز آینده قرار است بودجه کل کشور به مجلس بیاید، در واقع برنامه هفتم کشور اولویت دارد یعنی اگر ما قرار است بودجه را ببندیم باید بر اساس برنامه هفتم کشور بسته شود.

هنوز برنامه هفتم به مجلس نیامده و اگر قرار است ردیف هایی را در بودجه مشخص و تبصره هایی را تعیین کنیم بایسد بر اساس برنامه پنجساله نظام تعیین شود.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس تاکید کرد: درخواست می کنم در جلسه سران قوا به آقای رییس جمهور اعلام کنید که هرچه سریع تر برنامه هفتم کشور را ارائه ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بودجه در گرو تصویب برنامه هفتم است

بررسی بودجه در گرو تصویب برنامه هفتم است