مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-09اجتماعي

چگونگی حل مشکل ترافیکی بزرگراه تندگویان ـ یارجانی


رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر ما مسیرهای استانداری را بسازیم و زیرساخت ها درست باشد مشکل گره ترافیکی مانند ترافیک بزرگراه تندگویان ـ یارجانی برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی زینی وند صبح امروز در برنامه شهر امن گفت: امروز روز کیفیت است و یکی از مباحثی که در حوزه مهندسی ترافیک مطرح است بحث کیفی سازی شبکه معابر است.

وی افزود: یکی از محل هایی که نارضایتی مردم را در خصوص حجم بار و گره ترافیک داشت محدوده بزرگراه شهید تندگویان ورودی به بزرگراه شهید یارجانی بود که در ادامه وارد بزرگراه شهید نواب می شد.

علت اصلی ترافیک در این محدوده بازمی گردد به عدم تناسب بین عرضه و تقاضا که بزرگراه نواب در زمان ساخت مربوط به حجم و تعداد خودروها در آن مقطعی زمانی بوده است.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: با توجه به اینکه رشد جمعیت را داشتیم و سرانه مالکیت خودرو افزایش پیدا کرده است ولی بزرگراه شهید نواب صفوی همان عرض و حجم را دارد و باید جوابگوی این حجم از خودروها باشد.

وی گفت: بزرگراه شهید تندگویان یکی از معابر ورودی شهر تهران است یکی از ورودی هایی است که شهرهای جنوبی کشور از این مسیر استفاده می کنند و می خواهند وارد شهر تهران شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی حل مشکل ترافیکی بزرگراه تندگویان ـ یارجانی

چگونگی حل مشکل ترافیکی بزرگراه تندگویان ـ یارجانی