مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-09اقتصادي

شهر زنجان با کمبود اتوبوس مواجه است


سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: اتوبوسرانی زنجان وضعیت خوبی ندارد و شهر زنجان با کمبود اتوبوس مواجه است.

- داود نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اتوبوسرانی زنجان وضعیت خوبی ندارد، گفت: شهر زنجان با کمبود اتوبوس مواجه است.

وی اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار 65 دستگاه اتوبوس در زنجان وجود دارد و طبق جمعیت این شهر باید حداقل 200 اتوبوس در شهر زنجان وجود داشته و به مردم خدمات بدهد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه آخرین اتوبوسی که از طرف دولت به شهرداری زنجان تعلق گرفته مربوط به سال 89 بوده است، گفت: بعد از آن اتوبوسی به شهر زنجان تعلق نگرفته است.

نوری تاکید کرد: امسال حدود 36 دستگاه مینی بوس دو درب با 600 میلیارد ریال از طریق اوراق مشارکت از یکی از شرکت های داخلی خریداری شده است.

وی گفت: این مینی بوس ها اوایل بهمن ماه به ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان اضافه می شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ابراز کرد: علاوه بر این 18 دستگاه اتوبوس جدید از محل منابع اختصاص یافته از طریق شهرداری های کشور به زنجان تخصیص یافته است.

نوری با بیان اینکه عمر اتوبوس های شهری برای خدمت رسانی به طور متوسط 10 سال است، افزود: در زنجان برخی اتوبوس ها 16 سال بیشتر هم استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر زنجان با کمبود اتوبوس مواجه است

شهر زنجان با کمبود اتوبوس مواجه است