مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-09ورزشي

تیم ملی بسکتبال ایران نباید مشکل خاصی برابر چین داشته باشد


کارشناس بسکتبال با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از رقابت با چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفت که به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان نباید برابر این تیم مشکل خاصی داشته باشند.

- علی توفیق در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه دیدارها و امتیازهای پنجره پنجم انتخابی جام جهانی برابر تیم ملی ایران بسیار حیاتی است، گفت: البته با توجه به اقدام استرالیا و اینکه از سفر به ایران امتناع کرده اند دیگر دغدغه ای باید این دیدار و امتیاز آن وجود ندارد چون امتیاز بازی برای ایران محاسبه خواهد شد اما دیدار با چین حساسیت های خود را دارد.

وی به شرایط اردونشینان تیم ملی بسکتبال اشاره کرد وادامه داد: بازیکنان در حالی وارد اردوی آماده سازی شدند که پیش از آن درگیر لیگ برتر بودند و این یعنی اینکه از چندماه قبل در تمرین و اردو حضور داشتند تا برای شرکت در مسابقات باشگاهی آماده شوند.

حامد حدادی هم با تاخیر با اردو اضافه شد اما چون تا قبل از آن در لیگ چین مشغول بود قاعدتا مشکلی از حیث آمادگی جسمانی نداشت.

بنابراین مجموع اردونشینان از نظر ذهنی و فیزیکی، آمادگی لازم را داشتند.

این مربی بسکتبال تاکید کرد: در این میان فقط هماهنگی لازم بود که با توجه به اردوی به نسبت طولانی که برای بازیکنان برگزار شد حتما حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی بسکتبال ایران نباید مشکل خاصی برابر چین داشته باشد

تیم ملی بسکتبال ایران نباید مشکل خاصی برابر چین داشته باشد