مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-09دانش

دریافت لیسانس فناوری تبدیل گاز سولفید هیدروژن به مواد با ارزش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت سیزیگس پلاسمونیکس (Syzygy Plasmonics) با دریافت لیسانس فناوری تبدیل گاز سولفید هیدروژن به مواد با ارزش با کمک نانوکاتالیست، - شرکت سیزیگس پلاسمونیکس (Syzygy Plasmonics) با دریافت لیسانس فناوری تبدیل گاز سولفید هیدروژن به مواد با ارزش با کمک نانوکاتالیست، به دنبال تجاری سازی این فناوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت سیزیگس پلاسمونیکس (Syzygy Plasmonics) با دریافت لیسانس فناوری تبدیل گاز سولفید هیدروژن به مواد با ارزش با کمک نانوکاتالیست، به دنبال تجاری سازی این فناوری است.

دانشمندان دانشگاه رایس روشی برای پالایشگاه های پتروشیمی ارائه کردند تا محصول جانبی بدبویی را به ماده ای با ارزش تبدیل کنند.

گاز سولفید هیدروژن دارای بوی تخم مرغ فاسد است.

اغلب از فاضلاب ها، انبار ها و محل های دفن زباله سرچشمه می گیرد، اما این ماده به ویژه برای پالایشگاه ها، کارخانه های پتروشیمی و سایر صنایع که هزاران تن از این گاز مضر را هر ساله به عنوان محصول فرعی فرآیند هایی که گوگرد را از نفت، گاز طبیعی و زغال سنگ حذف می کنند، مشکل ساز است.

در مقاله ای که در نشریه ACS Energy Letters به چاپ رسیده است، شیمیدان نائومی هالاس و همکارانش روشی ارائه کردند که از نانوذرات طلا برای تبدیل یک مرحله ای سولفید هیدروژن به گاز هید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت لیسانس فناوری تبدیل گاز سولفید هیدروژن به مواد با ارزش

دریافت لیسانس فناوری تبدیل گاز سولفید هیدروژن به مواد با ارزش