مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-09اقتصادي

ادامه احیای کارخانه های تعطیل و راکد


یک فعال کارگری، سیاست دولت در فعال سازی کارخانه های راکد را اقدامی مبارک و اثرگذار دانست و گفت: احیای کارخانه های قدیمی و باسابقه از روغن نباتی تا نساجی باید با جدیت ادامه یابد تا تولیدکنندگان داخلی و کارگران دچار مشکل نشوند.

- عبدالله مختاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش دولت برای احیای کارخانه های تعطیل و راکد، گفت: برخی از صنایع و کارخانه های کشور به دلایل متعدد از جمله مدیریت نادرست، نبود نقدینگی و بدهی بانکی به ورشکستگی کشیده و از چرخه تولید خارج شدند.

وی گفت: کارخانه های بسیاری از نساجی و روغن نباتی گرفته تا لوازم خانگی، علیرغم سابقه و قدمت زیاد به دلیل سوء مدیریت، واردات قاچاق و برخی جریان های مافیایی و دلالی به مشکل برخوردند و کم کم تبدیل به سوله شدند اما با نظارت و بازرسی و جلوگیری از واردات بی رویه می توانیم جلوی تعطیلی آنها و خانه نشین شدن کارگران را بگیریم.

این فعال کارگری تاکید کرد: سیاست دولت در فعال سازی کارخانه های راکد و تعطیل، اقدام مبارک و اثرگذاری است و نباید اجازه دهیم تولیدکنندگان داخلی و کارگران دچار مشکل شوند و کارخانه ها در مسیر تبدیل شدن به سوله قرار بگیرند.

مختاری در پایان گفت: دولت باید سیاست احیای کارخانه ها را همچنان با جدیت دنبال کند و چرخه تولید را در تمام کارخانه ها اعم صنعتی، لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه احیای کارخانه های تعطیل و راکد

ادامه احیای کارخانه های تعطیل و راکد