مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-09حوادث

هدیه فرمانده انتظامی کرمانشاه به جوانان نادم کرمانشاهی


2 جوان کرمانشاهی که در جریان ناآرامی های اخیر دستگیر و خودروی آنها توقیف شده بود پس از اظهار پشیمانی از رفتار خود مورد بخشش فرمانده انتظامی استان کرمانشاه قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دفتر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مملو از جمعیتی بود که هر کدام به نیت و انگیزه ای برای دیدار با رییس پلیس کرمانشاه حضور یافته بودند افرادی که می دانستند دست خالی باز نمی گردند و حتماً گشایشی در کارشان انجام خواهد گرفت.

افراد متقاضی ملاقات با سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان یک به یک طبق وقت قبلی که به آنها داده شده بود وارد اتاق فرمانده می شدند و نامه ای که از پیش تهیه کرده بودند را به وی تقدیم می کردند تا دستور لازم برای رفع مشکلشان داده شود.

در میان ملاقات کنندگان با فرمانده انتظامی استان 2 جوان 25 تا 30 ساله نیز بودند که وقتی زمان حضور آنها در دفتر سردار جاویدان رسید با حالتی از شک و تردید قدم به محل ملاقات گذاشتند گویی که ابتدا امید چندانی برای خود متصور نبودند و شاید انتظار نداشتند که رییس پلیس این دیار به دادشان برسد و عفو کریمانه وی شاملشان شود.

این دو جوان کرمانشاهی که با شک و تردید قدم به اتاق سردار جاویدان گذاشته بودند با شنیدن صدای گرم و صمیمانه فرمانده که آنها را دعوت به نشستن مقابل خود کرد و احوالی از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه فرمانده انتظامی کرمانشاه به جوانان نادم کرمانشاهی

هدیه فرمانده انتظامی کرمانشاه به جوانان نادم کرمانشاهی