مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-09سياسي

اصحاب رسانه قم با خانواده شهید زاهدلویی دیدار کردند


پوستر پویش 10 روایت رسانه ای از «شهید مهدی زاهدلویی» در دیدار اصحاب رسانه استان قم با خانواده شهید امنیت استان قم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم، عصر سه شنبه 17 آبان ماه، جمعی از اصحاب رسانه استان و هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم ضمن دیدار با خوبی در رسانه ها به منظور معرفی این شهید و شناساندن وی به جامعه داشتند.

  فخرالدین یوسف پور افزود: در آستانه چهلمین روز شهادت ایشان تصمیم گرفته شد تا روایت هایی از این شهید عزیز در قالب های مختلف خبری در رسانه ها منتشر شود که پوستر این اقدام رسانه ای توسط والدین شهید زاهدلویی رونمایی می شود.

در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از این خانواده شهید، گفت و گویی میان چند تن از اصحاب رسانه و پدر بزرگوار شهید صورت گرفته و روایتی شفاهی از خصوصیات شهید، روز حادثه و نحوه رسیدن خبر شهادت به خانواده بیان شد.

همچنین در پایان این دیدار توسط پدر و مادر این شهید بزرگوار از پوستر پویش ده روایت رسانه ای از شهید نیز رونمایی شد.

  پویش روایت رسانه ای شهید با هدف بیان شخصیت، زندگی نامه و روایت شهادت این شهید والامقام، به همت خانه مطبوعات استان قم و با مشارکت رسانه های استانی برگزار می شود که در آن ده روایت رسانه ای از سوی رسانه ها صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه قم با خانواده شهید زاهدلویی دیدار کردند

اصحاب رسانه قم با خانواده شهید زاهدلویی دیدار کردند