مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-09اقتصادي

ضرورت مشارکت دستگاه های مختلف برای مرمت بازار بزرگ تهران


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بر ضرورت مشارکت دستگاه های خدمات رسان، شهرداری، کسبه و مالکان برای ساماندهی و مرمت بازار بزرگ تهران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی هدایت به همراه جمعی از معاونان و مدیران ضمن حضور در بازار بزرگ تهران از محدوده هایی همچون بازار سیداسماعیل، بازار کفاش ها، تیمچه حاجب الدوله و سرای محمدعلی بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در حاشیه این بازدید با اشاره به این که بازار تهران با مساحت 112 هکتار در منطقه 12، هسته اولیه شکل گیری شهر تهران به عنوان یکی از قدیمی ترین بخش های شهر و یکی از مهم ترین قطب های اقتصادی و اجتماعی کشور محسوب می شود، گفت بازار بزرگ تهران در سال 1356 به شماره 1540 در لیست آثار ملی به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که محدوده بازار از ظرفیت بسیار گسترده ای برای مرمت، احیا و ارتقا به یک کانون اقتصادی، گردشگری، هویتی-تاریخی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود بازار، مسائل و مشکلات متعددی این محدوده ارزشمند را تهدید می کند که از مهم ترین آن می توان به عدم مرمت یا نوسازی این محدوده در سال های گذشته و ناپایدار بودن بناها و راسته ها، مسائل ترافیکی، ایمنی و ظاهر آشفته و نابسامان آن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت دستگاه های مختلف برای مرمت بازار بزرگ تهران

ضرورت مشارکت دستگاه های مختلف برای مرمت بازار بزرگ تهران