مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-09سياسي

تولید محتوا در فضای مجازی عاملی برای توسعه است


شیراز _ معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: تولید محتوا در فضای مجازی می تواند عاملی برای توسعه و تعالی و پاسخگوی نیاز های جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرخ زاده صبح چهارشنبه در دیدار مدیران ارشد فرهنگی فارس با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: احیا فعالیت های فرهنگی اجتماعی با رصد و ارزیابی این طرح ها از جمله مهم ترین برنامه های است که در استان فارس و کشور باید اجرایی شود.

وی افزود: تقویت و ایجاد حلقه های میانی در مساجد از دیگر موضوعاتی است که باید در مراکز محلات که مساجد هستند ایجاد و پس از آن در حلقه های صالحین بسط داد.

فرخ زاده تاکید کرد: تولید محتوا در فضای مجازی نیز از دیگر اصولی است که باید در فضای مجازی توسعه یافته تا بتوان دانایی و آگاهی به جامعه تزریق کرد این در حالی است که می توان با استفاده از این ظرفیت ابهامات ایجاد شده در برخی از مراکز علمی را پاسخ داد.

به گفته این مقام مسئول براساس بیانات مقام معظم رهبری باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه توسعه بخشید تا جامعه در مسیر مناسب قرار گرفته و حرکت به سمت توسعه و تعالی را سرعت بخشید.

وحید نمازی مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز در این جلسه عنوان کرد: بر اساس بیانات رهبری شاهد جنگ هنری هستیم و آنگونه که انتظار می رفت سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوا در فضای مجازی عاملی برای توسعه است

تولید محتوا در فضای مجازی عاملی برای توسعه است