مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-09اقتصادي

مجوز گازرسانی به 7روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر صادر شد


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از صدور مجوز و آغاز عملیات لوله گذاری برای گازرسانی به هفت روستای خوشه اسلام فریدونشهر از توابع استان اصفهان خبرداد.

- ابوالقاسم عسکری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برغم مشکلاتی که در سال های اخیر برای صدور مجوز گازرسانی به روستاهای پیشکوه فریدونشهر از لرستان وجود داشت، با حمایت استاندار اصفهان و معاونان ایشان، استاندار لرستان و ادارات راهداری هر دو استان، به تازگی مجوز گازرسانی به هفت روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر صادر شد.

وی با بیان اینکه گاز این روستاها به دلیل شرایط منطقه باید از استان لرستان تأمین می شد، افزود: با حمایت استاندار اصفهان و اداره راهداری، متعهد شدیم که چهار هزار متر آسفالت در استان لرستان انجام دهیم و اکنون اداره راه استان مشغول زیر سازی و راه سازی چهار کیلومتر آسفالت در لرستان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: همزمان با آغاز عملیات اداره راهداری استان، مجوز گاز رسانی صادر شد و اکنون عملیات جوشکاری و لوله گذاری خط تغذیه 250 پوند گاز برای روستاهای پیشکوه فریدونشهر در حال اجرا است.

عسکری ابراز امیدواری کرد: عملیات اجرایی تا دهه فجر امسال یا در نهایت تا پایان سال جاری به اتمام برسد و اهالی هفت روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر (روستاهای مزرعه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز گازرسانی به 7روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر صادر شد

مجوز گازرسانی به 7روستای خوشه اسلام آباد فریدونشهر صادر شد