مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-09بين الملل

سفیر آمریکا در سازمان ملل به کی یف رفت/ تعهد بر حمایت پایدار از اوکراین و توافق غلات


سفیر آمریکا در سازمان ملل با رییس جمهوری اوکراین در کی یف دیدار و حمایت پایدار و قاطعانه واشنگتن از این کشور را ابراز کرد؛ کشوری که درگیر قطعی برق و کمبود آب در بحبوحه حملات روسیه است.

- سفیر آمریکا در سازمان ملل با رییس جمهوری اوکراین در کی یف دیدار و حمایت پایدار و قاطعانه واشنگتن از این کشور را ابراز کرد؛ کشوری که درگیر قطعی برق و کمبود آب در بحبوحه حملات روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدای آمریکا، لیندا توماس-گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل و ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در این دیدار درباره پاسخگو کردن روسیه به دلیل اقداماتش در اوکراین از زمان آغاز حملاتش در فوریه سال جاری میلادی و همچنین تاثیرات این جنگ بر امنیت غذایی جهانی گفت وگو کردند.

نیت ایوانز، سخنگوی سفیر آمریکا در سازمان ملل در بیانیه ای گفت: لیندا توماس-گرینفیلد متعهد شد تا به تلاش های خود در سازمان ملل برای تقویت حمایت بین المللی از حاکمیت اوکراین و درخواست از کشورهای عضو برای دفاع از قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل ادامه دهد.

امنیت غذایی ابتکارعمل غلات دریای سیاه که با میانجی گری ترکیه و سازمان ملل شکل گرفت و به اوکراین در صادرکردن غلاتش و به روسیه در رفع موانع برای صادرات مواد غذایی و کودهایش کمک می کند، 19 نوامبر (28 آبان) منقضی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا در سازمان ملل به کی یف رفت/ تعهد بر حمایت پایدار از اوکراین و توافق غلات

سفیر آمریکا در سازمان ملل به کی یف رفت/ تعهد بر حمایت پایدار از اوکراین و توافق غلات