مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-09اجتماعي

مدیریت ترافیک در تهران پیچیده و سخت است


رییس  اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تهران با این وسعت و با این حجم جمعیت ثابت و شناور و وسایل نقلیه در واقع دیگر یک کلانشهر نیست بلکه یک ابرشهر محسوب می شود، - گفت: در این شهر مدیریت کنترل ترافیک یک کار بسیار پیچیده و سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مصطفی زینی وند با اشاره به مدیریت کنترل ترافیک کلانشهر تهران گفت: تهران با این وسعت و با این حجم جمعیت ثابت و شناور و وسایل نقلیه در واقع دیگر یک کلانشهر نیست بلکه یک ابرشهر محسوب می شود.

در این شهر مدیریت کنترل ترافیک یک کار بسیار پیچیده و سخت است و پلیس راهور تهران بزرگ با در اختیار داشتن مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک تمام معابر را رصد و به صورت لحظه ای ترددها را مدیریت و کنترل می کند.

زینی وند ادامه داد: در جاهایی که عدم تناسب بین حجم و ظرفیت در شبکه معابر دیده شود و عرضه و تقاضا همخوانی نداشته باشد، همکاران من درمحل مستقر می شوند و یک تناسبی را ایجاد می کنند.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیس برای از بین بردن گره های ترافیکی گفت: تیم های مستقر در این معابر در واقع اولویت دهی به جریان عبور از یک سمت را در این مقاطع انجام می دهند تا از ایجاد یک گره ترافیکی جلوگیری کنند و مسیری که باید جریان ترافیک آن زودتر عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ترافیک در تهران پیچیده و سخت است

مدیریت ترافیک در تهران پیچیده و سخت است