مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-09اقتصادي

افزایش قیمت دلار دلایل اقتصادی ندارد/ فروش ارز سهمیه ای متوقف شود


علی شریعتی؛ عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص افزایش نرخ ارز گفت: اتفاق اثرگذاری به منظور جهش نرخ ارز از دید اقتصادی مشاهده نمی شود همچنین در کشور بزرگ ترین تاجر دولت محسوب می شود و منابع ارزی را .

- عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق با بیان اینکه افزایش نرخ ارز در روز های اخیر دلایل اقتصادی ندارد، گفت: تفاوت نرخ بازار آزاد و دلار نیمایی فسادزا است.

علی شریعتی؛ عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص افزایش نرخ ارز گفت: اتفاق اثرگذاری به منظور جهش نرخ ارز از دید اقتصادی مشاهده نمی شود همچنین در کشور بزرگ ترین تاجر دولت محسوب می شود و منابع ارزی را در اختیار دارد و دولت تنظیم کننده بازار است و در رویه تغییری نداشته است.

وی افزود: البته فشار از سمت تقاضا (تورمی یا سفته بازی) همچنین بحث ترس افت ارزش پولی نیز در کشور همیشگی وجود داشته است، البته برخی موجی سواری توسط برخی از افراد صورت می گیرد، بااین وجود این عوامل تأثیر چندانی بر روی روند نرخ ارز نخواهد داشت.

فضای اقتصادی کشور با افزایش نرخ ارز تطابق ندارد شریعتی تصریح کرد: همچنین اتفاقات برجام و آزادسازی منابع نیز دیگر اثرگذاری مثبتی و منفی ندارد، علاوه بر این اتفاقات رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت دلار دلایل اقتصادی ندارد/ فروش ارز سهمیه ای متوقف شود

افزایش قیمت دلار دلایل اقتصادی ندارد/ فروش ارز سهمیه ای متوقف شود