مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-09اقتصادي

اجرای عملیات لکه گیری در 153 هزار متر از محورهای خراسان جنوبی


رییس اداره نگهداری راه ها و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای 153 هزار متر مربع عملیات لکه گیری در جاده های استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علیزاده صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: خرابی سطح رویه راه ها ناشی از اختلاف دما در فصول مختلف و بعضاً شبانه روز موجب تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت محورهای اصلی و فرعی شده است.

وی بیان کرد: در راستای رفع این مشکل هر ساله به شکل مستمر در طول سال اقداماتی از جمله انواع روکش های آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی انجام می شود تا ضمن بهبود وضعیت راه ها و نگهداری مناسب آنها از خرابی بیشتر جلوگیری شود.

علیزاده با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات لکه گیری در 153 هزار متر مربع از محورهای مواصلاتی استان انجام شده است، افزود: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 700 تن قیر مصرف و اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس اداره نگهداری راه ها و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه این اقدامات در محورهای اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است، گفت: حفظ و نگهداری راه های ارتباطی در جهت بالا بردن ایمنی راه ها از اولویت های کاری این اداره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات لکه گیری در 153 هزار متر از محورهای خراسان جنوبی

اجرای عملیات لکه گیری در 153 هزار متر از محورهای خراسان جنوبی