مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-09سياسي

واکنش سخنگوی نیروهای مسلح به بلوف زنی آمریکایی ها


سخنگوی نیروهای مسلح در واکنش به بلوف زنی مسئولان آمریکایی، انگلیسی و رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اینها خودشان می دانند که اگر خطایی راهبردی از آنها سر بزند چه بلایی سر آنها توسط جمهوری اسلامی ایران می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار ابوالفضل شکارچی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به توانمندی بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: توانمندی نیروهای مسلح سبب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمن شده است.

سخنگوی ستادکل نیرو های مسلح با بیان اینکه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اراده تجاوز دشمن به ما را سلب کرده است تصریح کرد: وقتی اراده تجاوز دشمن سلب می شود به معنای افزایش قدرت و اقتدار دفاعی است.

وی ویژگی ها و توانمندی های نیروهای مسلح ایران اسلامی را برشمرد و خاطرنشان کرد: توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نسبت به ارتش دیگر کشورها ویژگی خاصی دارد و ضمن اینکه به هیچ کشوری وابسته نیست هر آنچه برای دفاع از کشور نیاز باشد داخل کشور طراحی، تحقیق و تولید می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اعلام تأمین تمامی نیازهای نظامی دفاعی در داخل کشور تصریح کرد: تمامی نیازهای نیروهای مسلح در بخش های دریایی، فضایی، هوایی، زمینی، پدافندی، امنیت هوایی و دیگر حوزه ها داخل کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی نیروهای مسلح به بلوف زنی آمریکایی ها

واکنش سخنگوی نیروهای مسلح به بلوف زنی آمریکایی ها