مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-09اقتصادي

یعقوبیه و 13 سال وعده توخالی


علی ایحال این شهرک صنعتی از سال 1388 که کار کلنگ زنی آن انجام شده و تاکنون بیش از 13 سال از عمر آن می گذرد هنوز هم اندر خم کوچه امکانات اولیه و اصلی است که جدای مسائل تاسیساتی نظیر برق و گاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حسن غلامپور: در مهرماه سال گذشته تعدادی از مسؤولین شهرستان لنگرود از شهرک صنعتی در حال احداث یعقوبیه بازدید و با چند نفر از فعالان این شهرک دیدار و گفت وگو کردند که در جریان این بازدید، فرجی رییس شهرک صنعتی یعقوبیه نیز وعده هایی در خصوص تأسیسات این شهرک به مسؤولین داده بود.

  فرجی در جریان آن بازدید با ارایه مسائل و مشکلاتی که در خصوص روند احداث شهرک صنعتی یعقوبیه وجود دارد وعده داد که تا عید 1401، لوله گذاری فاضلاب، گاز و برق در این شهرک انجام خواهد شد که طی پیگیری های انجام شده هیچ کدام از این موارد تاکنون انجام نشده است.

کلنگ احداث شهرک صنعتی یعقوبیه لنگرود در سال 1388 و در زمینی به مساحت 25 هکتار بر زمین زده شد که البته تعدادی از اهالی منطقه نسبت به احداث این شهرک گلایه و معترض بودند چراکه بخشی از این زمین ها، مربوط به زمین های کشاورزی بود که از مردم خریداری و به شهرک تبدیل شده بود.

  در حال حاضر نیز برخی از صاحبان زمین ها، حاضر به فروش زمین خود برای اختصاص به این موضوع نشدند و همین امر نیز چالش هایی را در سد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یعقوبیه و 13 سال وعده توخالی

یعقوبیه و 13 سال وعده توخالی