مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-09اقتصادي

آیا اراضی زیر کشت کهگیلویه از آب های آلوده استفاده می کنند؟


فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به برخی گزارش ها مبنی بر امکان استفاده از آب های آلوده و در معرض فاضلاب در برخی سطوح زیرکشت اراضی زراعی در شهرستان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب با بیان این که منابع آب مهم ترین عامل توسعه پایدار و یکی از زیرساخت های مهم در توسعه اقتصادی و کشاورزی به شمار می رود گفت: مدیریت صحیح آب برای ما بسیار ضروری است، و بر همین این اساس فرهنگ صحیح مصرف منابع آب باید در جامعه گسترش یابد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بر تسریع طرح ساماندهی چاه های غیرمجاز به ویژه در شهرها و حریم چاه های تامین آب شرب، بر مدیریت استفاده از آب های سطحی و زیرزمینی و  انجام اقدامات و راهکارهای مناسب جهت صیانت و حفاظت از منابع آبی تاکید کرد.

وی با تاکید برنظارت مستمر بر حفظ منابع آبی موجود شهرستان تصریح کرد: اقدامات لازم در جلوگیری از هدر رفت و مصارف غیر قانونی چاه ها صورت گیرد.

وی افزود: شهرداری ها،جهاد کشاورزی و امور آب در راستای نگاه تخصصی به این موضوع برنامه ریزی و جلسات مشترک داشته باشند.

رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کهگیلویه با اشاره به برخی گزارش ها مبنی بر امکان استفاده از آب های آلوده و در معرض فاضلاب در برخی سطوح زیرکشت اراضی زراعی در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اراضی زیر کشت کهگیلویه از آب های آلوده استفاده می کنند؟

آیا اراضی زیر کشت کهگیلویه از آب های آلوده استفاده می کنند؟