مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-09اقتصادي

شال و کلاه راهداری برای ارائه خدمات زمستانی در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از شال و کلاه نیروهای راهداری اردبیل برای استقبال از زمستان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از اکیپ جاده ای راهداری استان اظهار کرد: نیروهای راهداری اردبیل برای استقبال از زمستان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران از جهت تعداد و بهره گیری از ماشین آلات و راهدارخانه ها در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ا بیان اینکه اردبیل جزء استان های سردسیر کشور است که معمولاً زودتر از سایر استان ها درگیر مشکلات راهداری زمستانی می شود، تصریح کرد: فعال کردن اکیپ های زمستانی، خرید نمک و شن و ماسه برای نمک پاشی جاده ها معمولاً اقداماتی است که سریع تر از سایر استان ها در استان اردبیل آغاز می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به پیش بینی 40 هزار تن ماسه و نمک برای این استان گفت: بهره گیری از امکانات راهدارخانه ها و شن، ماسه و نمک در زمستان نزدیک به 80 درصد است که برنامه ریزی های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است و ماشین آلات زمستانی نیز درحال اعزام به محل استقرار خود هستند.

وثوقی خاطر نشان کرد: برخی از کمبودها اما باید از طریق بخش خصوصی تامین شود و در حال انجام فرآیند مناقصه ماشین های استیجاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شال و کلاه راهداری برای ارائه خدمات زمستانی در اردبیل

شال و کلاه راهداری برای ارائه خدمات زمستانی در اردبیل