مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-09اجتماعي

هیچ مدرسه و کلاسی در همدان تعطیل نشده است/ بیماری های تنفسی در حال کنترل است


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال هیچ مدرسه و کلاسی در همدان به خاطر شیوع آنفلوآنزا تعطیل نشده است گفت: - عبدالله جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در این ایام برنامه ای برای تعطیلی مدارس استان به خاطر شیوع آنفلوآنزا  وجود ندارد اظهار کرد: رعایت پروتکل بهداشتی در حوزه کنترل بیماری های تنفسی در دستور کار مدارس است.

وی با اشاره به همکاری خوب اولیا و آموزش در رعایت موارد بهداشتی توسط دانش آموزان گفت: با توجه به شیوع بیماری های فصلی و تنفسی اما خوشبختانه در مدارس استان مشکل خاصی در این زمینه نیست.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان با تاکید به اینکه تاکنون هیچ مورد حادی از بیماری های تنفسی را در مدارس نداشتیم که منجر به تعطیلی مدرسه یا حتی کلاس باشد عنوان کرد: طبیعی است که افرادی مبتلا می شوند اما با مرخصی و طی دوره درمان بار دیگر به درس و مدرسه برمی گردند.

وی با تاکید به اینکه رعایت موارد بهداشتی باید مورد توجه باشد افزود: اگر دانش آموزی علایمی از بیماری تنفسی دارند والدین می توانند بدون دغدغه با نظر پزشک معالج و با هماهنگی مدیر مدرسه چند روز را از مدرسه مرخصی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مدرسه و کلاسی در همدان تعطیل نشده است/ بیماری های تنفسی در حال کنترل است

هیچ مدرسه و کلاسی در همدان تعطیل نشده است/ بیماری های تنفسی در حال کنترل است