مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-09دانش

جزییات فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان منتشر شد


هیئت اجرایی جذب دانشگاه فرهنگیان، اطلاعیه ای را در ارتباط با متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان (فراخوان های 1400 و 1401) صادر کرد.

- هیئت اجرایی جذب دانشگاه فرهنگیان، اطلاعیه ای را در ارتباط با متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان (فراخوان های 1400 و 1401) صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان (فراخوان های 1400 و 1401) که از سوی دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه برای مصاحبه توانایی علمی هیئت اجرایی دعوت شده اند، باید ضمن مطالعه مجدد اطلاعیه مربوط به شرایط اختصاصی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و فهرست رشته/گرایش و استان مورد نیاز نسبت به تکمیل فرم متقاضیان جذب هیئت علمی اقدام کنند.

مدعوین می بایست با مراجعه به سامانه متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

همچنین فایل پی دی اف انتخاب محل خدمت را تکمیل و امضاء کنند و تصویر واضح و باکیفیت آن را به نشانی پست الکترونیکی Jazb@cfu.

ac.

ir ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علیرغم اینکه انتخاب محل خدمت با متقاضی است، اما به دلیل آنکه دانشگاه، یک سازمان یکپارچه است، اختیار دارد که طبق اولویت و نیازهای خود، محل خدمت نهایی متقاضیان را تعیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان منتشر شد

جزییات فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان منتشر شد