مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-09حوادث

شناسایی 63 نقطه حادثه خیز در همدان/ آماده باش راهدارخانه ها از اول آذر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به شناسایی 63 نقطه حادثه خیز در همدان گفت: راهدارخانه ها نیز از یکم آذرماه در آماده باش هستند.

- صفر صادقی راد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فعالیت راهداری زمستانی از یکم آذرماه آغاز می شود ولی در نقاطی که نیاز باشد اکیپ ها مستقر خواهند شد اظهار کرد: فعلا نیازی به استقرار همه اکیپ ها نیست و فقط تعدادی آن هم در نقاط مورد نیاز مستقر هستند.

وی بیان کرد: در استان همدان 34 راهدارخانه ثابت و سایر وجود دارد که اکنون راهدارخانه های ثابت مستقر هستند و به تجهیزات زمستانی از جمله نمک، شن و ماسه و ماشین آلات و سوخت مورد نیاز تجهیز شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در خصوص اصلاح نقاط حادثه خیز نیز گفت: کار اصلاح در چند نقطه در حال انجام است، 63 نقطه نیز شناسایی شده که قرار است با اختصاص اعتبارات ریاست جمهوری اصلاح شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات راهداری مصوب شده هنوز ابلاغ نشده است، میزان اعتبار سفر ریاست جمهوری به راهداری همدان 300 میلیارد تومان است که با تخصیص کامل آن، تمام نقاط حادثه خیز اصلاح می شود.

انتهای پیام/89003/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 63 نقطه حادثه خیز در همدان/ آماده باش راهدارخانه ها از اول آذر

شناسایی 63 نقطه حادثه خیز در همدان/ آماده باش راهدارخانه ها از اول آذر