مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-09سياسي

جبران آسیب های آموزش آنلاین نیاز به برنامه ریزی و مطالعه دارد


نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جبران آسیب های وارده به حوزه آموزش در دو سال کرونایی نیاز به مطالعه، برنامه ریزی و راهکار عملی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای وزیر باید یادآوری کنم شما سکان دار وزارت خانه ای هستید که با جمعیت بیش از یک پنجم کشور مستقیماً درگیر و در ارتباط هستید.

پاک مهر عنوان کرد: تعلیم و تربیت نیروهای این خانواده بزرگ و آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران در دستان شما متولیان نظام تعلیم و تربیت کشور است.

نماینده مردم بجنورد تأکید کرد: آقای وزیر شرایط کرونایی دو سال گذشته آزمونی مهم در حوزه سلامت، اقتصاد، آموزش، امنیت، رفتار و عملکرد اجتماعی افراد بود.

کرونا آموزش حضوری را به غیرحضوری و مجازی تبدیل کرد و رکن مهم آموزش و پرورش را هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه رسالت تربیت و پرورش تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است، ادامه داد: ویروس کرونا بر کمیت و کیفیت یادگیری دانش آموزان اثر گذاشته و رفتار و عملکرد فردی و اجتماعی آنان را دگرگون ساخته است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای وزیر برای جبران افت تحصیلی 60 درصدی این نسل مظلوم چه برنامه ای دارید؟ برای ترمیم و اصلاح خسارت های وارده به نظام تعلیم و تربیت با رویکرد تقویت جایگاه علمی و تربیتی دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران آسیب های آموزش آنلاین نیاز به برنامه ریزی و مطالعه دارد

جبران آسیب های آموزش آنلاین نیاز به برنامه ریزی و مطالعه دارد