مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-09بين الملل

برنامه چینی ها برای ساخت یک بیمارستان فضایی


یک دانشمند برجسته چینی اخیرا اعلام کرده از آنجایی که ایستگاه فضایی تیانگونگ چین اخیرا مونتاژ درون مداری خود را تکمیل کرده است، کارشناسان پزشکی فضایی این کشور برنامه ای برای راه اندازی یک بیمارستان فضایی برای خدمت به فضانوردان را آغاز کرده اند.

- یک دانشمند برجسته چینی اخیرا اعلام کرده از آنجایی که ایستگاه فضایی تیانگونگ چین اخیرا مونتاژ درون مداری خود را تکمیل کرده است، کارشناسان پزشکی فضایی این کشور برنامه ای برای راه اندازی یک "بیمارستان فضایی" برای خدمت به فضانوردان را آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از چاینادیلی، دو جیچن (Du Jichen) یکی از اعضای آکادمی بین المللی فضانوردی مستقر در پاریس و رییس بیمارستان مرکز هوافضا در پکن گفت: ما در حال انجام تحقیقات و آزمایش های گسترده بر روی زمین برای پیشبرد کارهای اولیه بیمارستان فضایی هستیم که می تواند در داخل یک فضاپیمای سرنشین دار مانند ایستگاه فضایی ما مستقر شود.

ارزش این پروژه این است که کاوشگران فضایی ما را قادر می سازد تا به فضای عمیق تر سفر کنند و در طول سفر خود سالم بمانند.

دو افزود: تحقیق، طراحی و ساخت چنین کلینیک فضایی همچنین به رهبری و تقویت توسعه فناوری و سخت افزار پزشکی کشورمان کمک می کند و در نتیجه کل بخش های پزشکی و بهداشتی را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه چینی ها برای ساخت یک بیمارستان فضایی

برنامه چینی ها برای ساخت یک بیمارستان فضایی