مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-09اجتماعي

تفاهم نامه همکاری کتابخانه های عمومی با پارک علم و فناوری سمنان بسته شد


تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان و پارک علم و فناوری این استان بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و بهره گیری از امکانات و پتانسیل های طرفین و نیز بهره مندی از تخصص های مختلف علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه ای و توسعه پایدار و ایجاد همکاری های مشترک بین دو دستگاه، به عقد تفاهم نامه همکاری با مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اقدام کرد.

این تفاهم نامه با موضوع تبادل دانش و تجربیات و کاربری نمودن پژوهش ها و تجاری سازی آن ها، همچنین همکاری آموزش و تحقق توسعه پایدار در حوزه کتاب و کتاب خوانی منعقد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در این نشست با اشاره به اینکه برای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی نیاز است با تمام سازمان ها وادارات خصوصاً دانشگاه ها تعامل و همکاری داشته باشیم، گفت: تفاهم نامه همکاری باعث از بین رفتن موازی کاری ها می شود و بسیاری از برنامه های ترویجی و فرهنگی زیرساختی را می توانیم با همکاری و توان بیشتری اجرایی کنیم.

محمد طاهریان امر تحقیق و توسعه را بخشی جدانشدنی از دنیای جدید دانست و افزود: پارک های علم و فناوری ظرفیت های خوبی در حوزه پژوهشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری کتابخانه های عمومی با پارک علم و فناوری سمنان بسته شد

تفاهم نامه همکاری کتابخانه های عمومی با پارک علم و فناوری سمنان بسته شد