مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-09اجتماعي

آماده باش راهداری استان مرکزی برای راهداری زمستانه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از آماده سازی 120 دستگاه ماشین آلات راهسازی و راهداری به منظور اجرای طرح زمستانه خبر داد.

-  مهرداد جهادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  طرح زمستانی هرساله به منظور کاهش تصادفات جاده ای در فصل زمستان در سراسر کشور به اجرا در می آید.

وی افزود: این طرح با هدف طرح تسهیل در ر وان سازی عبور و مرور به ویژه در زمان بارش ها، سرما و یخبندان، کنترل ایمنی معابر درون و برون شهری به ویژه در زمان لغزندگی معابر، مدیریت ترافیک در زمان وقوع بحران و جلوگیری از انسداد جاده ها و معابر و با همکاری دستگاه هایی چون پلیس راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و راهداری و دیگر دستگاه های ذی ربط اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی بیش از 29 هزار کیلومترمربع مساحت، 6 هزار و 420 کیلومتر راه برون شهری و 2 هزار و 100 کیلومتر معابر درون شهری دارد، ادامه داد: به منظور مقابله با فصل سرما اقداماتی چون تعمیر و نگهداری ماشین آلات، امکانات و تهیه شن و نمک انجام شده و 120 دستگاه ماشین راهداری و 308 راننده آماده و 35 راهدارخانه نیز تجهیز شده است.

جهانی با بیان اینکه طرح ویژه راهداری زمستانی همه ساله از ابتدای آذرماه آغاز می شود، بیان کرد: از مجموع 120 دستگاه ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهداری استان مرکزی برای راهداری زمستانه

آماده باش راهداری استان مرکزی برای راهداری زمستانه