مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-09سياسي

جز سکوت انتخابی ندارند


«بیماران جذامی به دلیل ناتوانی های جسمی به حمایت دوچندان دولت ها و دغدغه مندان این حوزه نیاز دارند اما از این میان و در کنار برخی انجمن ها، گروه هایی هم به نام خیّر و به اسم خدمت رسان به این شریف زادگان پا به عرصه می گذارند که هدفی جز نمایش و رسیدن به مقاصد .

- بیماران جذامی به دلیل ناتوانی های جسمی به حمایت دوچندان دولت ها و دغدغه مندان این حوزه نیاز دارند اما از این میان و در کنار برخی انجمن ها، گروه هایی هم به نام خیّر و به اسم خدمت رسان به این شریف زادگان پا به عرصه می گذارند که هدفی جز نمایش و رسیدن به مقاصد شخصی و خاص خود ندارند که همین، رنج سال های سال این بیماران را دوچندان می کند؛ آدم هایی که به خوبی فرق میان خیر و شر را می دانند ولی انتخاب شان چیزی جز سکوت نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: اینجا طردشدگی، تجربه مشترک بین این آدم هاست؛ هر کدام از همان کودکی به شکلی از خانه، روستا یا محل زندگی خود برای همیشه کنار گذاشته شدند.

آدم هایی که به دلیل عدم گستردگی داروهای درمانی جذام یا همان بیماری هانسن، تحلیل ذره ذره اندام هایشان را به چشم دیدند و حتی توقف بیماری، در این سال ها جلوی عوارض ناشی از آن را نگرفته است.

حالا بیش از 50 سال است که محله طلاب مشهد، آشیانه تعداد زیادی از این آدم های گوشه گیر و تنها شده که در همان کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جز سکوت انتخابی ندارند

جز سکوت انتخابی ندارند