مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-09سياسي

استقرار 450پرسنل راهداری در جاده های مواصلاتی اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 450 پرسنل راهداری اعم از اپراتورها، نیروهای تخصصی نظارتی و نیروهای پشتیبانی در نظر گرفته شده است - به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقی ظهر امروز در بازدید از اکیپ جاده ای راهداری استان اظهارکرد: نیروهای راهداری اردبیل برای استقبال از زمستان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران از جهت تعداد و بهره گیری از ماشین آلات و راهدارخانه ها در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اردبیل جزء استان های سردسیر کشور است که معمولاً زودتر از سایر استان ها درگیر مشکلات راهداری زمستانی می شود افزود: فعال کردن اکیپ های زمستانی، خرید نمک و شن و ماسه برای نمک پاشی جاده ها معمولاً اقداماتی است که سریع تر از سایر استان ها در استان اردبیل آغاز می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به پیش بینی 40 هزار تن ماسه و نمک برای این استان گفت: بهره گیری از امکانات راهدارخانه ها و شن، ماسه و نمک در زمستان نزدیک به 80 درصد است که برنامه ریزی های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است و ماشین آلات زمستانی نیز درحال اعزام به محل استقرار خود هستند.

وی افزود: برخی از کمبودها اما باید از طریق بخش خصوصی تامین شود و در حال انجام فرآیند مناقصه ماشین های استیجاری هستیم تا مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 450پرسنل راهداری در جاده های مواصلاتی اردبیل

استقرار 450پرسنل راهداری در جاده های مواصلاتی اردبیل