مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-09فرهنگي

فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد شامل چه بخش هایی است؟


فراخوان جشنواره هنرهای شهری 1402 مشهد متشکل از هفت بخش هنرهای تعاملی شهری، آثار و آذین های نوری، شهرآرایی، دیوارنگاری، نمایش، سرود و بخش ویژه هنرهای مردمی منتشر شد.

- در این فراخوان آمده است: شهر به مثابه کالبدی پویاست که حیاتش را از نبض ساکنان خود می گیرد و همچون آیینه تصویرگر حال مردمان خود است.

نوروز بهانه ای است تا بتوان شهر را آن گونه که در شان ساکنان آن است، پیرایش کرد و نشاط و شادابی را در فضای شهر گسترانید.

مشهدالرضا(ع)، جهانشر برکت و کرامت و شهر امام مهربانی ها شایسته آن است که در شان زائران و مجاوران امام رضا(ع) برخوردار از سیمایی مطلوب و فضایی فرح بخش و آکنده از رویدادهای هنری فاخر و در تعامل با عموم مردم باشد.

جشنواره هنرهای شهری مشهد در تداوم سنت دیرینه خود، امسال با رویکردهای محتوایی و اجرایی متفاوت همراه با هنرمندان و فرهیختگان شهر به استقبال از بهار 1402 خواهد رفت.

بخش های این جشنواره شامل هنرهای تعاملی شهری، آثار و آذین های نوری، شهرآرایی، دیوارنگاری، نمایش، سرود و بخش ویژه هنرهای مردمی از جمله محله آرایی، سرود و نمایش است.

هنرمندان از طریق 2 روش شرکت در کارگاه چالش طراحی و پرورش ایده، ثبت و یا ارسال مستقیم طرح ها مطابق رویکردها و شرایط فراخوان در سایت جشنواره می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد شامل چه بخش هایی است؟

فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد شامل چه بخش هایی است؟