مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-09اقتصادي

طرح بهارستان در250 روستای استان مرکزی اجرا می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: طرح بهارستان در 250روستای استان مرکزی با اعتباری بالغ برق 155 میلیارد تومان در راستای بهسازی شبکه های برق روستایی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمود محمودی صبح امروز در بررسی طرح بهارستان اظهار کرد: طرح بهارستان براساس تفاهم نامه شرکت توانیر و شرکت توزیع برق استان مرکزی با هدف توسعه، نگهداری و بهسازی شبکه های برق روستایی به اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: این طرح از محل اعتبارات بند ج تبصره 6 عوارض برق و اعتبارات بند ز تبصره 15 قانون بودجه در دستور کار گرفته که با اجرای آن در سال گذشته 240 روستا با اعتباری بالغ بر100میلیارد تومان زیرپوشش این طرح قرار گرفته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه اجرای این طرح امسال در شهرستان های شازند و آشتیان در دستور کار قرار گرفته، گفت: با اجرایی شدن این طرح در سال گذشته روستاهای حسن آباد شیرمحمد ساوه، شاه قلعه کمیجان و لالایین تفرش زیرپوشش قرار گرفته و امسال نیز روستای بابک لو غرق آباد از خدمات این طرح بهره مند می شود.

محمودی ادامه داد: محورهای اجرای این طرح در استان شامل جابجایی و مقاوم سازی پایه های برق معابر روستایی، اصلاح و احداث روشنایی معابر عمومی در روستاها، تقویت شبکه و تامین ولتاژ مطمئن مشترکین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهارستان در250 روستای استان مرکزی اجرا می شود

طرح بهارستان در250 روستای استان مرکزی اجرا می شود