مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-09پزشكي

ثبت تاکنون 10 فوتی در اثر بیماری آنفولانزا در یزد


معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد از ابتلای 522 نفر به بیماری آنفلوآنزادراین استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار بدست آمده از ابتدای شیوع آنفولانز در سال جاری تاکنون 10 بیمار مبتلا فوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز بهداشت استان، دکتر مسعود شریفی در خصوص آخرین وضعیت واگیر ویروس آنفلوآنزا در استان یزد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و شیوع آنفلوآنزا تا کنون 1298 مورد بیمار مشکوک مبتلا به این ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد متعاسفانه تعداد آزمایش 522 نفر مثبت اعلام شده است.

  وی در خصوص تعداد فوتی های ناشی از این ویروس در استان، افزود: متعاسفانه تعداد 10 تن از همشهریان مبتلای قطعی به این ویروس تا کنون جان خود را از دست داده اند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با بیان این که  پیش بینی روند ابتلا به این بیماری در روزهای آینده آسان نیست اما به نظر میرسد استان یزد به قله ابتلا رسیده است،گفت: از تعداد 522 بیمار مبتلا به این ویروس سه تن از بیماران به طور همزمان به ویروس ها تقضا می شود در صورتی که فرزندشان به آنفلوآنزا مبتلا شد از رفتن او به مدرسه جلوگیری کنند تا این ویروس به دیگر دانش اموزان سرایت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تاکنون 10 فوتی در اثر بیماری آنفولانزا در یزد

ثبت تاکنون 10 فوتی در اثر بیماری آنفولانزا در یزد