مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-09فرهنگي

نمایش فیلم های اقتباسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی


همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی انجمن سینمای جوانان ایران، ویژه برنامه «داستان خوانی و نمایش فیلم های اقتباسی» را برنامه ریزی کرده است.

- همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی انجمن سینمای جوانان ایران، ویژه برنامه داستان خوانی و نمایش فیلم های اقتباسی را برنامه ریزی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ویژه برنامه داستان خوانی و نمایش فیلم های اقتباسی را برنامه ریزی کرده است.

طبق این برنامه ریزی، چهارشنبه 25 آبان 1401 در تمام 58 دفتر انجمن سینمای جوانان ایران، به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی و همچنین بسترسازی تولید فیلم های اقتباسی، ویژه برنامه داستان خوانی و نمایش فیلم های اقتباسی برگزار می شود.

کتاب این سو واقعیت، آن سو خیال توسط جمعی از نویسندگان و با انتخاب محمد قاسم زاده تالیف شده و انتشارات انجمن سینمای جوانان ایران در سال 1399 آن را منتشر کرده است، گزیده داستان های کوتاه فارسی برای اقتباس این کتاب در بخش داستان خوانی این ویژه برنامه مطالعه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم های اقتباسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

نمایش فیلم های اقتباسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی