مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-09اجتماعي

مشارکت بیش از 5 هزار نفر در برنامه رصد آسیب های اجتماعی


بیش از 5 هزار و 600 نفر در برنامه رصد آسیب های اجتماعی مشارکت داشتند که مشکلات این افراد احصا و از طریق مشاوره راهکارهای مناسب پیشنهاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در کارگاه آموزشی رصد آسیب های اجتماعی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی پیامد تغییرات ناشی از نوسازی اجتماعی و به هم ریختن روابط سامان یافته بوده است، اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 600 نفر در این برنامه مشارکت داشتند که مشکلات این افراد احصا و از طریق مشاوره راهکارهای مناسب پیشنهاد شده است.

وی بیان کرد: مأموریت سازمان بهزیستی مأموریت تخصصی با رویکردهای پیشگیرانه بوده که در بخش های مختلف اعم از پیشگیری از اعتیاد، معلولیت و آسیب های اجتماعی سعی شد تا با نگاه کارشناسی فعالیت ها و اقدامات مؤثر انجام شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در این مدت بیش از 231 هزار نفر جمعیت تحت پوشش در برنامه پیشگیری اجتماعی محور از اعتیاد، 66 هزار و 700 کودک در معاینه های فنی کارشناسان مراکز بهزیستی و 16 هزار و 400 نوزاد در برنامه غربالگری مشارکت داشتند.

رضایی ضرورت تعامل و ارتباط سازمان بهزیستی را با سایر نهادها در حل مشکلات و نارسایی های جامعه هدف بهزیستی یادآور شد و افزود: در تلاش هستیم تا در حوزه های متعدد خدمات تخصصی سازمان بهزیستی در خدمت جامعه هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 5 هزار نفر در برنامه رصد آسیب های اجتماعی

مشارکت بیش از 5 هزار نفر در برنامه رصد آسیب های اجتماعی