مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-09اقتصادي

منتظر بهره برداری از این پروژه نباشید/ اما و اگر های یک طرح عمرانی در یاسوج


شهردار یاسوج چندین تاریخ برای بهره برداری از پل چهارم بشار اعلام کرده اما این پروژه به این زودی ها تکمیل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پل چهارم بشار سال 1394 با حضور در منطقه ساحلی شهر یاسوج و بر روی بستر رودخانه بشار کلنگ زنی شد.

عملیات اجرایی پل چهارم بشار در 7 سال اخیر چندین بار متوقف شده اما یکی از پروژه های اولویت دار شهری برای کاهش بار ترافیکی مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سمت بیمارستان امام سجاد(ع) است.

پل چهارم بشار یاسوج سال ها است که قرار است به بهره برداری برسد و شهردار یاسوج بهمن ماه 1400 را موعد بهره برداری از این پروژه دانست اما این وعده به امسال و هفته دولت و سپس مهر ماه واگذار شد اما به بهره برداری نرسید.

تاریخ جدید بهره برداری این پروژه عمرانی تا پایان آذر ماه اعلام شد اما معاون شهردار اعلام کرده این پروژه بیش از دو ماهه به بهره برداری نمی رسد.

نجفی معاون شهردار یاسوج گفت: عرشه پل چهارم بشار( پل سردار شهید یزدان پناه) تمام شده است و در حال کار روی پایه پل هستیم اما ادامه مسیر به سمت سروک که در چندین جلسه مطرح شده مانده است و پیمانکار قبلی فسخ قرار داد شد و مجددا مسیر طراحی شده است.

نجفی عنوان کرد: در حال انتخاب پیمانکار برای این پروژه هستیم، مشکلی اصلی پیمانکار اعتبارات است که 10 میلیارد تومان اعتبار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر بهره برداری از این پروژه نباشید/ اما و اگر های یک طرح عمرانی در یاسوج

منتظر بهره برداری از این پروژه نباشید/ اما و اگر های یک طرح عمرانی در یاسوج