مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-09سياسي

افزایش تعداد اتوبوس های گردشگری تهران/معرفی تاریخچه محلات در سامانه جامع گردشگری


سرپرست ستاد گردشگری تهران از ارتقاء مسیرهای کوهستانی، برگزاری نشست های تخصصی تهران شناسی و نشست با دهه هشتادی ها به عنوان اقدامات مناطق در راستای توسعه گردشگری خبر داد.

- سرپرست ستاد گردشگری تهران از ارتقاء مسیرهای کوهستانی، برگزاری نشست های تخصصی تهران شناسی و نشست با دهه هشتادی ها به عنوان اقدامات مناطق در راستای توسعه گردشگری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر قاسمی در نشست هم اندیشی مسئولین گردشگری تهران گفت: با توجه به همت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پیگیری تغییر ستاد گردشگری به سازمان در حال انجام است؛ اما با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، با سازمان شدن حوزه گردشگری برخی از شرکتها و پستهای سازمانی ادغام خواهند شد و در این خصوص مذاکراتی با سازمان امور استخدامی در حال انجام است و تا پایان سال شاهد اتفاقات خوبی دراین خصوص خواهیم بود.

وی در ادامه اظهارکرد: با نگاه شهردار تهران به حوزه گردشگری باید تمامی ظرفیت و پتانسیل حوزه گردشگری در جهت تحقق شعار تهران الگوی جهان اسلام استفاده شود.

سرپرست ستاد گردشگری تهران اجرای برنامه ها براساس تقویم مناسبتی ملی را از وظایف حوزه گردشگری دانست و افزود: ستاد گردشگری با توجه به نقش مشارکتی که می تواند با همه مجموعه ها داشته باشد باید بتواند در مناطق در برنامه های من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد اتوبوس های گردشگری تهران/معرفی تاریخچه محلات در سامانه جامع گردشگری

افزایش تعداد اتوبوس های گردشگری تهران/معرفی تاریخچه محلات در سامانه جامع گردشگری