مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-09اقتصادي

زمینه رفع مشکل 11 واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری فراهم شد


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه های رفع مشکل 11 واحد تولیدی صنعتی در این استان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بخشودگی جریمه های بیمه ای، تمدید تسهیلات بانکی، برگشت زمین های تصرف شده برخی واحدهای تولیدی صنعتی و جریمه های امور مالیاتی از مهم ترین مشکلات این واحدها در استان به شمار می رود.

وی افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی با هدف احیای کارخانه های راکد، استفاده 100 درصدی از توان تولیدی کارخانه ها، حفظ اشتغال موجود و تلاش برای ایجاد اشتغال های جدید به منظور کاهش نرخ بیکاری و تحقق رونق اقتصادی از مهم ترین برنامه های دولت سیزدهم به شمار می رود.

منزوی تصریح کرد: به همین منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی چهارمحال و بختیاری از مهم ترین دغدغه های مسئولان استان در حمایت از تولیدکنندگان است.

وی یادآور شد: در این راستا اجرای تمامی مصوبات مرتبط با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری ضروری و الزامی است و مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط در استان باید به این مهم توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه رفع مشکل 11 واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری فراهم شد

زمینه رفع مشکل 11 واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری فراهم شد