مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-09اجتماعي

ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش درآمد


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی ستاد مدیریت بحران استان به حالت آماده باش درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو کیانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی در استان و احتمال شدت این بارش ها از روز پنجشنبه تا هفته آینده، تمامی اعضا و ماشین آلات مدیریت بحران استان تا پایان بارش ها در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: در همین راستا هماهنگی های مورد نیاز بین دستگاه های اجرایی و امدادی عضو مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کیانی تصریح کرد: همچنین علاوه بر اطلاع رسانی به مسئولان، مردم، کشاورزان، باغداران، عشایر، شیلات داران، کوهنوردان و گروه های مختلف دیگر بر لزوم توجه به اخطارها، هشدارها و اطلاعیه های ستاد مدیریت بحران در این مدت تأکید شده است.

وی یادآور شد: فرمانداران به عنوان رؤسای مدیریت بحران شهرستان های 10 گانه چهارمحال و بختیاری نسبت به بروزرسانی ماشین آلات، تجهیز انبارهای امدادی و پیش بینی امکانات مورد نیاز در زمان بروز حوادث و بحران های احتمالی اقدام لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش درآمد

ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش درآمد