مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-09سياسي

جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل خبر داد.

فاضل احدی 18 آبان با اعلام این خبر افزود: 11 قشر علمی مانند بسیج طلاب، بسیج مهندسان، بسیج کشاورزی، بسیج اساتید و دانشجویان و بسیج فرهنگیان در سپاه فعالیت علمی دارند که در این جشنواره برگزیدگان هر قشر مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه جشنواره جهادگران علم و فناوری هرسال با حضور مبتکرین، مخترعین و نخبگان برگزار می شود، ادامه داد: این جشنواره به همراه نمایشگاهی از طرح های مخترعین و مبتکرین سراسر استان در سالن ولایت اردبیل در آذرماه برگزار می شود.

احدی ادامه داد: لزوم توجه به جامعه نخبگان از سوی مسئولان، ایجاد انگیزه های مضاعف برای ارائه هر چه بیشتر کارهای علمی است و شناسایی دیگر نخبگان استان و معرفی آنان به دستگاه هایی است که به دانش آنان نیازمند هستند، از جم پله اهداف این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در جهت هر چه بهتر برگزارشدن جشنواره، تشکیل کمیته های تخصصی و شورای علمی جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می شود

جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می شود