مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-09فرهنگي

هدف کارگاه ملی «برای ایران» ساماندهی هنرمندان است


استاد گرافیست کارگاه ملی «برای ایران» گفت: این کارگاه با تلفیقی از قدیمی ها و جدیدها برگزار می شود تا ضمن هدایت هنرمندان به کارهای کیفی و محتوایی، - اصفهان - استاد گرافیست کارگاه ملی برای ایران گفت: این کارگاه با تلفیقی از قدیمی ها و جدیدها برگزار می شود تا ضمن هدایت هنرمندان به کارهای کیفی و محتوایی، شرایطی برای بهتر دیده شدن آثار نیز به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کارگاه ملی طراحی اکران شهری و پوستر با دستمایه گرافیک و کارتون برای ایران از روز چهارشنبه 18 آبان لغایت روز جمعه 20 آبان ماه در عمارت سعدی حوزه هنری استان اصفهان برگزار می شود.

این کارگاه با حضور بیش از 150 هنرمند گرافیست، تصویرساز و کارتونیست از بیش از 10 استان کشور از جمله اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، البرز، خوزستان، فارس، اردبیل و غیره امروز افتتاح شد.

مسعود نجابتی، پیشکسوت هنر گرافیست و یکی از اساتید این کارگاه در حاشیه افتتاحیه کارگاه برای ایران درباره اهمیت این رویداد اظهار داشت: این رویداد بیشتر مطالبه هنرمندان بوده است.

در این اتفاقات تلخ و ناگوار اخیر، عده ای در مخالفت و عده ای دیگر در موافقت کارهای تولید می کردند.

کارهای مخالفتی در فضای مجازی و دیگر رسانه ها به خوبی دیده شد، اما کارهای دلسوزان ایران که به دلایل مختلف از جمله فیلترینگ دیده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف کارگاه ملی «برای ایران» ساماندهی هنرمندان است

هدف کارگاه ملی «برای ایران» ساماندهی هنرمندان است