مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-09سياسي

جوانان ایده پرداز سازندگان ایرانِ قوی


سرپرست توسعه مدیریت استانداری گیلان با بیان اینکه خودباوری و اعتماد به جوانان راهکار حل مشکلات است، گفت: با استفاده از علم و دانش و فناوری های نوین می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرتضی رضایی صوفی صبح امروز در دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه داشتن ایران قوی با توجه به نوآوری و فناوری مهیا خواهد شد، اظهار کرد: توسعه زیست بوم نوآوری، اجرا و فرایندها و بروز و اجرای این گونه برنامه های فناورانه را بایستی در سفرهای مردم ببینیم.

وی با بیان اینکه در گیلان گره هایی وجود دارد که بایستی به دست دانشمندان این سرزمین باز شود، گفت: در بحث تولیدات علمی اگر به سمت بهره برداری سوق داده نشود راه را بیراهه رفتیم و در صد افزایش شرکت های دانش بنیان این را نشان می دهد که درآینده می توانیم از تولیداتی که داریم بهره ببریم.

سرپرست توسعه مدیریت استانداری گیلان با اذعان به اینکه فعالیت های بسیار مطلوبی در راستای علم و فناوری در گیلان انجام  شده، افزود: با استفاده از علم و دانش و فناوری های نوین می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ایده پرداز سازندگان ایرانِ قوی

جوانان ایده پرداز سازندگان ایرانِ قوی