مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-09سياسي

تلاش کنیم مانند شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به جهان بینی و آگاهی بالای شهدا، تاکید کرد: خداوند بزرگ شهدا را برگزیده است و ما نیز باید تلاش کنیم تا همچون شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم.

- دکتر سید وحید حسینی چهارشنبه 18 آبان در آیین چراغدار حرم که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدولی کیاسی از شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده های سوگوار شهدای این حادثه تروریستی، گفت: این حادثه برای همه ما تلخ است، اما با توجه به آیات قرآن، شهدا به کام خود رسیده اند و شاد هستند.

او با اشاره به جهان بینی و آگاهی بالای شهدا، تاکید کرد: خداوند بزرگ شهدا را برگزیده است و ما نیز باید تلاش کنیم تا همچون شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ولایت فقیه و خون شهدا را نعمات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برشمرد و ابراز امیدواری کرد که به برکت خون شهدا، همه در مسیر آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج) قرار گیریم.

در این آیین زهرا کیاسی ، دختر شهید محمدولی کیاسی و دانشجوی رشته گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین برادر شهید کیاسی نیز حضور داشتند و در بخشی از این برنامه به بیان خاطرات این شهید بزرگوار پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کنیم مانند شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم

تلاش کنیم مانند شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم