مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-09فرهنگي

حمایت از سرمایه گذاران برای ساخت سینما در بوشهر


باید از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد مجتمع های سینمایی در استان استفاده شود و در این راستا از این ورود سرمایه گذاران به این بخش استقبال می کنیم.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد مجتمع های سینمایی در استان استفاده شود و در این راستا از این ورود سرمایه گذاران به این بخش استقبال می کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه 18 آبان در نشست با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: نگاه استانداری به حضور بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت های فرهنگی به ویژه مجتمع های سینمایی مثبت است و از آنها حمیات می کنیم.

وی یادآور شد: بخش خصوصی در سرمایه گذاری های خود به محاسبه نفع خود می پردازد و در صورتی که از سودآوری این اقدام اطمینان نداشته باشد سرمایه گذاری نمی کند، بنابراین باید از این بخش با اعطای زمین و تسهیلات حمایت و شرایطی فراهم کرد که زمینه برای ورود سرمایه ها به این بخش مهیا باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اکنون بسیاری از سالن های سینما در استان بوشهر از مدار بهره برداری خارج شده است، پیشنهاد کرد: این استان ظرفیت خوبی در سالن های پلاتو و آمفی تئاتر با ظرفیت های 500 نفری دارد، که می توان برای پخش فیلم از آنها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران برای ساخت سینما در بوشهر

حمایت از سرمایه گذاران برای ساخت سینما در بوشهر