مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-09اجتماعي

تکمیل ایستگاه های باقی مانده خطوط 6 و 7 تا پایان سال 1402


مدیرعامل شرکت مترو تهران از بهره برداری ایستگاه های باقی مانده در خطوط 6 و 7 مترو تا پایان سال 1402 با تأمین به موقع منابع مالی و همکاری بیشتر مناطق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طی بازدیدی که با حضور جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران و پیمانکاران و مشاوران احداث ایستگاه های بخش میانی خط 6 مترو صورت گرفت، مباحثی در خصوص عملیات عمرانی باقی مانده و همچنین روند تجهیز ایستگاه هایی که در اولویت بهره برداری قرار دارند، مطرح شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در پایان این بازدید با اشاره به تمرکز تمام ارکان مرتبط مدیریت شهری پایتخت بر اتمام هرچه سریع تر ایستگاه های باقی مانده شبکه مترو گفت: تکمیل ایستگاه های خطوط 6 و 7 از آن درجه اهمیت برخوردار است که شهردار تهران از تیر ماه تاکنون، دو بار شخصاً از آخرین وضعیت ایستگاه های باقی مانده، بازدید میدانی به عمل آورده اند.

در بازدید اخیر ایشان نیز دستوراتی مبنی بر تسریع روند پیشرفت عملیات اجرایی ایستگاه ها صادر و مقرر شد شهرداران مناطق مرتبط، همکاری جدی تری در این زمینه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ایستگاه های باقی مانده خطوط 6 و 7 تا پایان سال 1402

تکمیل ایستگاه های باقی مانده خطوط 6 و 7 تا پایان سال 1402