مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-09سياسي

دستگاه های اجرایی پاسخگوی مردم باشند/ جسارت به عمامه روحانیت یک رفتار داعشی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دستگاه های اجرایی باید خود را در برابر مطالبات مردم پاسخگو بدانند.

- دستگاه های اجرایی پاسخگوی مردم باشند/ جسارت به عمامه روحانیت یک رفتار داعشب است ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دستگاه های اجرایی باید خود را در برابر مطالبات مردم پاسخگو بدانند.

سید علی مهاجر عصر امروز چهارشنبه 18 آبان در دومین مجمع فصلی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی گلستان اظهار کرد: در امر به معروف و نهی از منکر مورد اول امر به معروف و سپس نهی از منکر است، کسی که امر به معروف می کند خود هم باید نسبت به آن کار عمل کند تا تأثیرگذار باشد.

وی، بهترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت صادقانه و بی منت به مردم دانست و افزود: باید بررسی شود که امروز مردم چقدر از دستگاه اداری راضی و یا گله مند هستند، دستگاه های اجرایی باید خود را پاسخگو بدانند و آنچه را که برای خود می پسندند برای دیگران هم بپسندند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه کسی که در یک دستگاه دولتی فعالیت دارد، نمی تواند هر طور که مایل بود برخورد کند، یادآور شد: برخی از دانشجویان که البته دانشجونماها این گونه عمل کردند و متأسفانه در ساحت مقدس تعلیم و تربیت دست به اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی پاسخگوی مردم باشند/ جسارت به عمامه روحانیت یک رفتار داعشی است

دستگاه های اجرایی پاسخگوی مردم باشند/ جسارت به عمامه روحانیت یک رفتار داعشی است