مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-09اقتصادي

رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در دستور کار قرار می گیرد


معاونت توسعه نیروی انسانی وزارت دادگستری در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: با مشاهده مشکلات گام های بلندی در رفع آن برداشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  ابراهیم مولایی، معاون توسعه نیروی انسانی و قطعه منفصله در نقطه صفر مرزی است که این امکانات می تواند ترغیبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه درصد زیادی از مبادلات تجاری در این منطقه انجام می شود، ادامه داد: هرچند در سال های گذشته اقدامات زیادی در منطقه ویژه و سایت مرزی رقم خورده اما هنوز جای کار زیاد است.

زارعی تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی سازمان منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی تاکنون شعارمان این بوده که معبر مرزی ماهیرود بعد از بندر شهید رجایی معبری برای صادرات و واردات باشد.

گمرک نقش ویژه ای در اقتصاد و صادرات دارد وی با بیان اینکه گمرکات نقش تسهیل کننده دارند، افزود:در سال های اخیر هرگونه اتفاقاتی که در استان خراسان جنوبی افتاده است گمرک همراهی بسیار خوبی کرده و این باعث شده تا مرزی که 15 سال فعالیت کرده جایگاه ویژه ای در مقابل مرزهای فعال داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: منطقه ویژه اقتصادی با اینکه  سابقه کمی دارد و  چهار یا پنج س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در دستور کار قرار می گیرد

رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در دستور کار قرار می گیرد